it's never gonna be the same


Worky worky all day. Kom hem runt 9 och satte mig i soffan för att kolla på crazy stupid love. Hur grym som helst!!!! JÄÄÄÄÄVLAR var jag är förälskad i Ryan Gosling. Och inte nog med det! Min favorit från topmodel har en roll i filmen! Analiegh! Grymt
Kollade även på big brother nyss. Fyfan vilken ångest jag fick. Hur fan kan Marcelo vara en sån jävla fitta? Tror de flesta varit med om en liknande situation själv, och jävlar vad dåligt Annica måste må. ÅH, finner inga ord hur upprörd och arg jag blev av detta avsnittet! Hoppas Jennifer åker på söndag (även fast jag tycker hon är snyggast i världen). BLÄ BLÄ BLÄ på sånt. Om någon gör så mot mig i framtiden ska de åka på en redig däng!!!!

Nu skall jag tvätta bort mitt smink, borta håret och polera gaddarna. Imorgon skall jag nämligen upp tidigt för gym innan jobbet.

Talas


Kommentarer
Postat av: emma

älskar crazy stupid love! Ryan Gosling är så sjukt snygg haha! ;)

2012-05-05 @ 07:46:38
URL: http://eemmafoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0