Page eller inte?



Då håret har växt som ogräs börjar det även kännas lite som ogräs. Ska till frisören och göra det blondare och klippa det snart, och man kan ju inte låta blii att undra hur det hade varit som page??!
Påtal om något helt annat, så skriver jag en uppsats om Tea Party-rörelsen just nu, och mailade några frågor till en representant från Texas på någon av deras hemsidor och vilka svar jag har fått! Fick hur bra respons som helst, och han vill till och med att jag ska skicka arbetet till honom när jag blir klar. Haha, sjukt kul. Såhär bra bemött har jag nog aldrig blivit i Sverige.
Jag-vill-flytta-till-USA-NUUUU.

Kommentarer
Postat av: Anonym

page!! ;)

2012-05-15 @ 08:38:44
URL: http://secondstore.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är för söt bäbis, så fort du lyckats bli blond igen vill du klippa av det. Tänk på att det kommer ta låååång och mycket längre tid att spara ut till dina längder igen än att färga håret från rött till blont... ;) Tror iofs att du skulle rocka en page. puss från stortand

2012-05-15 @ 15:17:29
Postat av: Anonym

Page är riktigt snyggt och du skulle passat i det. Riktigt sött ansikte! och kanske dax för en förändring? kör på't :D

2012-05-16 @ 23:31:49
Postat av: sara2

Pageeeee! :D

2012-05-17 @ 13:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0