svar på fråga

Anonym om Ikväll:
Sara! en liten random fråga nu, har du ngr tips på hur man blir en bra/bättre flickvän??
hade varit jätte snällt om du svarade i ett inlägg, rätt snart!
Kramar

Svar: Oj, jag är verkligen ingen expert på att vara flickvän. Men något jag har lärt mig nu av att vara tillsammans med min pojkvän är att tillit är det viktigaste. Man måste kunna lita på varandra, veta vart man har varandra. Har man det, så klarar man allt. Om det är något som du oroar dig över, eller undrar över, eller tänker på - prata om det direkt! Det blir aldrig bättre av att man går omkring och tänker och aldrig säger någonting, då blir allt snarare värre.
Var glada för varandras skulle ifall den andra vill resa, festa, får ett bra jobb osv. Påminn varandra hur mycket ni tycker om den andra, komplimanger och så vidare. Jaa, jag vet inte riktigt mer vad man kan säga. Man upptäcker väl övertid hur man själv och ens pojk-eller flickvän fungerar. Ha det bra! / Saris

image description

Påtal om pojkvän, så fick jag detta försenade vykort den underbaraste pojkvännen idag! Puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0