svar på tal

TRoget fan om 10.44:
Har sett dig på instagram och måste bara ge dig en eloge för din fantastiska kropp! Bli aldrig fet!
May the force be with you
Anonym om mum's crib:
berätta om din familj, har du syskon? halv syskon eller hur ser din familj ut? du är så snygg klara!!
Anonym om Blö:
snygg jacka !! vart kan man hitta en sådan :)

svar: Tack som fan! Blir så glad! :D Lovar att försöka haha!
Jackan köpte jag på hm devided för några år sedan. Så sjukt snygg och go! Dock har min korkade mamma slängt den...
Har berättat långt om dem förr, så om du vill veta mer kan du leta upp det inlägget! :) Men kort då: Mina föräldrar är skilda. Jag bor mest hos min mamma eftersom det är närmare till skolan. Mamma har en "tillochfrån" pojkvän som inte bor med oss. Pappa har gift om sig med en tjej som heter Mia, de har fått ett barn tillsammans - min syster Nici. Sedan har Mia två barn sedan tidigare, Chrisoffer och Marcus (mina "plast"bröder. Fast ser dem som riktiga) och jag har en helsyster som heter Ebba. Mina föräldrar skildes när jag var 6 år, och sedan dess har pappa och Mia varit tillsammans. Så räknar dem till min familj eftersom jag levt med dem så länge! :D




klara


Kommentarer
Postat av: emmisen

Fin Fina Anna !



Då får allt ge henne en kram från mig och säga att jag saknar henne jätte mycket !

Kramar Emma.

2012-05-16 @ 21:04:46
URL: http://ellisoemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0