tankar om träning


Suttit och kollat igenom massa bilder på datorn, och inser hur mycket jag saknar kroppen jag hade när jag hetstränade (bilden är tagen i början av min hårdträning, inte när jag var som mest "fit") Var på pass minst 5 dagar i veckan + powerwalks varje dag. Åt relativt bra också, men tappade sedan motivationen. Vill verkligen tillbaka dit nu. Vara NÖJD med min kropp, kunna titta på en bild och inte skämmas över hur slapp och ohälsosam man ser ut (och då menar jag inte tjock!!!! utan livlös, dålig hållning etc)
Synd bara att skolan tar så mycket av ens tid och ork. Men nä, nu skall jag banne mig försöka få tillbaka min motivation! Någon av er som kan komma med bra tips att få mig igång igen?

Love Klara

Kommentarer
Postat av: Linn

Förstår precis hur du menar! Det är bara att peppa dig själv till max, få in lite rutiner (som du hade förut). Se till att ha några speciella låtar som du har när du är ute och går tex, när du hör den låten hemma blir du definitivt sugen på att träna! Belöna dig själv med några fina träningskläder och berömm dig själv när du har tränat! Det är viktigt att vara nöjd med sig själv, men låt inte dina "höga mål" bli ett hinder i din vardag så att du mår dåligt av det! Du vet ju själv hur gott man mår utav att man har pushat sin kropp till max! Så det är bara att köra klara och ge aldrig upp! Glöm inte heller att du e fin precis som du är :) hoppas detta hjälper dig en bit på vägen iaf!!❤

2012-02-08 @ 01:09:26
URL: http://linnzies.blogg.se/
Postat av: Carro

wow, grymt snygg kropp! Kan du inte berätta mer om din hårdträning, hur såg du ut innan och hur lång tid tog det för dig att se ut som på bilden? Dela med dig utav dina träningstips:D

2012-02-08 @ 01:11:57
URL: http://carolinagerle.blogg,se
Postat av: emma

Det gäller att få in träningen som en del i din vardag, precis som skolan är en del av vardagen :) Hade också svårt med motivationen i början men nu har jag inga problem med det just pga av träning hör till min vardag! :D Känner mig typ tom om jag inte tränar haha..



btw, du är grymt snygg klara!

2012-02-08 @ 09:41:43
URL: http://eemmafoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0