sick


Vaknade idag och mådde piss. Har knappt någon röst och känns som att jag skall hosta ur mina organ.
Hatar att jag ska bli sjuk just nu! Vill verkligen träna.. helvete.
Så idag blir det att ligga hemma i sängen, med feber och halstabletter. Bläk

Hoppas ni andra har en trevlig onsdag


Har förövrigt varit utan facebook i 3 veckor nu. Börjar bli riktigt jobbigt.. Är så sugen på att gå in o stalka alla.. (för det är ju det man gör). Frågan är hur länge jag skall orka hålla mig... Grymt om jag klarar ett år!


Kommentarer
Postat av: EMMA

Hej Klarisbarbaris ! :)



Har en fråga till dig. Du färgar dina ögonbryn va? :) Rikigt snygga är dom iaf.

2012-03-28 @ 20:04:33
URL: http://emmatretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0