red dress


God förmiddag på er!

Kom precis hem och mår kasst som fan. Åt en muffin förut i skolan och ville verkligen kräxa efter...Undrar om jag kanske är allergisk mot något som var i? Eller om jag börjar bli sjuk? Sedan var det ju spaghetti och köttfärssås - godaste skolmaten, men klarade bara två tuggor. Nej fy, kan inte bli sjuk nu. Då deppar jag sönder!
Skall snart byta om till lite mer bekväma kläder och slå mig ner i vardagsrummet med en stor hög plugg, sedan hoppas jag att alla sega jävlar kan ta tummen ur röven och svara på mina sms. AVSKYR när folk segar (yepp jag är hetsig)
Talas

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vilken fin klänning! Vart har du hittat den?

2012-05-31 @ 15:25:03
Postat av: klara

sv: Åh tack! :) Fick den av mamma, men tror att hon nämnde något om JC. Så kika in där? :)

2012-05-31 @ 16:22:25
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

var är den från?

2012-05-31 @ 18:04:27
Postat av: emma

snygg klänning!!

2012-06-01 @ 07:45:58
URL: http://eemmafoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0