shorts



Rensade nyss ur garderoben och vek om allt eftersom det såg ut som ett bombnedslag. Sjukt vad många shorts jag samlat på mig endå! Älskart!

Och sen svar på några frågor:

m om svar på frågestunden del 2:
Till Klara: Du har en sjukt snygg mage, hur gör du?! Hur ofta tränar du, på vilka sätt tränar du, försöker du äta något speciellt, osv.?

Maja om Zwei:
var är shortsen ifrån?

nadja om Zwei:
Vart är shortsen ifrån?

Svar: Tack vad glad jag blir!! :D Jag tränar ki-balans på måndagar, som är en blanding av yoga, tai chi, balans och några andra kampsporter. Där är det många bra magövningar. Sedan tränar jag medel jympa pass på tisdagar, onsdagar, torsdagar och ibland söndagar. De innehåller ALLT! Kondition, styrka, balans, andning. På fredagar tränar jag instensiv jympa. Det är ungefär som medel, fast värre, och den "högsta" graden på träningen. Där är det MER styrka och mer fokus på kondition och fys. Sedan går jag på gym ibland, ca 2 ggr i veckan och jobbar med olika muskler. Samt powerwalkar en del!
Äter superdåligt! Massa godis, pizza, fett osv. Borde verkligen försöka vara nyttig, men vem orkar sånt liksom?!
Oj vad långt svaret blev nu haha..

Svar: Shortsen kommer från ginatricot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0