heyhey

käkade nyss tre sega mackor och juice som frukost. ibland är det bara så äckligt att äta frukost, i dunno why.
jag låg och segade i sängen imorse som fan, trodde att jag typ sovit till 2 eller något så jag kände mig jävligt stolt och tvungen att gå upp. då kollade jag på klockan, och den var bara kvart i 11. haha fail. fann även ett sms från klara där det stod att jag skulle smsa när jag vaknade, så jag smsade. vi bestämde att hon skulle komma in till stan runt 2.

planer för idag: duscha, äta lite pizza sen igår, träffa klara och kanske rickard och simon (?), kanske bowla med dem eller något hehe. får se hur detta bliiiiir.

skriver mer senare / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0