laxen.

phuuuu, kommit hem från ännu en arbetsdag på laxen. redigt utmattande är det! och ont i ryggen får man...menmen ska inte klaga! får mig ju lite bidrag till usa-resan.
råkade även skära upp fingrarna idag på en kniv-mojs, ont som fan gjorde det, och blödde som fan med...hej lyckad liksom!
blir till att jobba mycket nu här framåt, så det blir kanske inte så mycket uppdatering från min sida. men när det väl blir det ska jag slänga in MASSA med bilder, för kameran är proppfull med bilder!
jobbar (idag), lördag, söndag, måndag, onsdag, torsdag, lördag, söndag, tisdag, lördag och söndag...JAG tycker i alla fall att det är mycket..!
tänkte även slänga upp lite bilder på laxbutiken så ni ser hur mitt och saras jobb ser ut! och om ni vill veta mer kan ni bara kika in här --> laxen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0