to me, you shine like a neon light.



ursäktar för de oerhört suddiga bilderna, men det självlysande ville inte visas när blixten gjorde sitt..
grävde lite i min byrå och hittade denna tuffa klockan som jag helt glömt bort att jag fick på födelsedagen min av kusiner och moster. tack för det!
annars gör jag inte allt för mycket, hoppade ganska nyligen av cykeln och tänkte sätta mig och plugga lite smått. senare drar jag på träning och efter det tänkte jag mörda vår kattunge....
SÅ JÄVLA JOBBIIIIG!!! hoppar upp på ryggen, sätter klorna rätt in i huden och river upp...blöder fan överallt. har till och med rivsår på bröstvårtan..
två par byxor har den jäveln förstört också. fan

hör av mig mer sen

Kommentarer
Postat av: lina

Sara och Klara, ni vet inte hur underbara tjejer ni är. Är så fruktansvärt lycklig över att jag känner er fina!

2010-10-05 @ 19:38:59
URL: http://lillalina.blogg.se/
Postat av: EMMATRETTON:

Oj , hade verkligen glömt bort den.. självklart ska du få tillbaka den!? :)



jag kan ta med mig den nästa gång jag och ebba är med varandra? :)



blir det bra?:)

2010-10-06 @ 15:43:15
URL: http://emmatretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0