i'm feeling sexy and free

Tänker inte lägga ut nån bild på min kropp haha, men här är min nya goa tunika på bild istället!

Just nu har jag ett glädjerus (kan man säga så?). Allt är så jäkla bra. PEPPAR PEPPAR
För det första så har jag hamnat i världens goaste klass.
Har världens goaste vänner.
Sedan har vi äntligen bokat resa till Ayia Napa!!!! Och vi längtar inte liiite, fy vad grymt det kommer bli.
Sedan får vi ju inte glömma att jag ska till Spanien om en vecka. Kommer bli bästa på länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När drar ni till napa å vilka??

2012-02-13 @ 23:12:00
Postat av: Sara

sv: Vi drar i juni! Det blir jag, Ida, Lina och Malin. Sedan funderar Morsing och några mer tjejer att hänga på då så vi får se! ;)

2012-02-14 @ 17:29:07
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0