new in


Lite smått och gott som jag plockat på mig den senaste veckan. Var en sväng på torp med mamma förut också, hittade två ursnygga par skor som jag vill ha såå gärna. Känner dock att jag borde spara på det lilla av pengar jag har kvar i kassan... Åh varför kan jag inte bara vara stenrik?

Sitter i alla fall och lyssnar på rix fm nu och funderar om jag skall orka pallra mig ner till ett intensivpass på gymmet, eller om jag skall spendera kvällen hemma i soffan.. Lutar mest åt träningen. Nu vet ni

Talas

Kommentarer
Postat av: hanna

Vart kommer bikiniarna ifrån och vad kostade dom ? älskar eran blogg! :)

2012-02-27 @ 20:10:09
Postat av: Klarisen

sv: Båda paren kommer från cubus, de var på rea! Så varje del kostade 17 kr styck! Värsta kapet!! :) Ååh tack vad glad jag blir!! Kram på dig :)

2012-02-27 @ 21:30:12
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: Carro

Snygga armband vart är dom köpta ifrån? :)

2012-03-01 @ 16:58:41
URL: http://carolinagerle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0