4 juli

WOHO! Today is the United States of America's independence day! Önskar jag var hemma hos Dady så vi kunde fira det tillsammans. (För er som inte vet så är jag halvamerikan) Får se om jag kan övertala mormor att få baka en USA-tårta till alla här uppe. Hade varit mysigt att fira!
Förra året vid denna tid befann vi oss i soliga San Diego, mitt ute på havet och firade med alcohol, god mat och fyrverkerier. Underbart! Grandma och Grandpa var helt till sig, berättade historier och pladdrade på om hur mycket de älskar sitt land. Så härligt! USA är verkligen världens bästa land!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ute och cycklar haha :-) har du prövat och på i USA?? Man behöver minst 2 jobb för att kunna försörja sig i landet. Att vara på semester där är en helt annan sak :-)

2012-07-04 @ 23:11:05
Postat av: Klara

Sv: nej det skulle jag inte tro! :) beror helt på vilket jobb man har och vart i landet man bor. Jag har turen att få husrum hos mina släktingar om jag flyttar dit. :)

2012-07-05 @ 11:09:50
URL: http://saraoklara.blogg.se
Postat av: emma

Haha älskar kommentaren "Du är helt ute och cyklar..":) Tror hon vet om "man" behöver två jobb om hennes pappa och den sidan av släkten bor där?:) Vissa kanske behöver den men nog inte i allmänhet så..

Svar: Bra att någon håller med mig hihi ;)
saraoklara.blogg.se

2012-07-05 @ 19:35:39
Postat av: Em

Du måste vara otroligt blåögd om du tror att USA är världens bästa land. Bo där ett år eller så, och försök klara dig på egen hand och efter din egen förmåga, och inte efter andras, och återkom sedan. Jag lovar dig att du kommer inse, och vara tacksam över ditt svenska medborgarskap.

Svar: Men jävlar vad alla tar åt sig när jag skriver bra om USA. Det är min uppfattning, låt mig tycka så! Har inget emot Sverige, är superglad att jag växt upp här osv. Lugna dig! :)
saraoklara.blogg.se

2012-07-05 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0