14.52

crop images
God förmiddag peeps!
Sara och alla brudar befinner sig nu i Napa. Ganska avundsjuk på att de kommer vara negrer när de kommer hem, medan jag och beccibus stannar hemma i Sveriges regniga väder. Valde att inte följa med eftersom resan är samma vecka som studenterna är där nere, känns lite som att inkräkta på deras territorium haha.
Nu är jag ÄNTLIGEN klar med min sista inlämning innan sommarlovet (tror jag i alla fall), känns sjukt skönt.
Firar med att göra lite musselsoppa, och ikväll blir det massa exotiska frukter, godis och smooties. Mums!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är klaris!! Nästa vecka ska vi supermysa , laga mat med sena kvällar, filmer och (sola förhoppningsvis!!!) och såklart fira att det snart är sommarlov wihoooo! Lavjo

2012-06-08 @ 16:24:46
URL: http://jorebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0