2012-06-17


Haft den bästa veckan på länge! Så jävla underbart har det varit!
Bilderna ovan är från igår, jag och Beccis låg i sängen till 5 (!!!!) och senare på kvällen drog jag på bio med Cornelia och Linden. Supermysigt!
Har ätit så sjukt mycket denna veckan också, får nästan lite ångest med tanke på att vi knappt rört oss (förutom i fredags när vi dansade rövarna av oss). Så om en stund skall jag hoppa in i träningskläderna och dra ut på en springtur eller en sväng förbi gymmet...

Anonym om Morgon:
Vad använder du för nått till dina ögonbryn? Snygga du!!
svar: Taack! :D Till vardags använder jag en ögonbrynspenna från hm som heter eyebrow liner (brun). Till fest använder jag tri brow color från make up store!
Gå in på länkarna så kan du se bilder på dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0