Det vi lever för...

Vad i hela friden har hänt med blogg.se då? Visste knappt vart jag skulle trycka när jag loggade in nyss...
Tjejerna tjatade i alla fall på att vi varit lite sega med att blogga det senaste, detta beror tyvärr på jobb (och att blogg-appen inte funkar). Men tänkte att jag endå kunde slänga ut ett snabbt inlägg.
Idag efter jobbet drog vi iväg hem till Lina där det bjöds på finmat! Hasselbackspotatis och vildsvin. Mums. Därefter åt vi oss feta på chips, popcorn, annanas, vindruvor, snickerskakor osv. Kan inte beskriva hur mätt jag är nu...Borde typ spy upp allt....
På jobbet lyxade jag även till det med supergod mat. Allt jag gör nuförtiden typ, käkar...
 
Imorgon är det ännu en arbetsdag, men skall försöka uppdatera er lite. Tills dess får ni ha det toppenbra! / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0