drei


Godkväll amigos!
Jobbat hela dagen, har dock haft det relativt soft då jag fått stå i glassen. Småätit en massa och har kommit fram till att jag nog är mjölkalergicker... eller laktos eller vad man nu säger. Får så SJUKT ont i magen av glass, fil och sånt. Nog om det
Imorgon är jag ledig, och det skall bli så HIMLA skönt! Skall försöka hinna med lite plugg, torp och kanske mys (hopefully!), men nu måste jag kila! BIGBROTHER FINAL PÅ TV:N JU!!!!! Heja Amandus eller Hanna!

ps. Grym låt --> Jessie J – Nobody's Perfect - Acoustic Version

Kommentarer
Postat av: emma

sv: hahah ja, det var ganska sjukt måste jag säga! ;)

2012-06-04 @ 08:38:26
URL: http://eemmafoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0