GREETINGS FROM SARA

Hello! Har varit lite borta ända sedan jag åkte till Napa, det ber jag så hemskt mycket ursäkt över. Och pratet på att jag o Klara ska skiljas åt med bloggen har inte varit så mycket, vi är absoluut inte ovänner, men vi/jag känner att vi skriver om så olika saker så då kanske det är bäst att vi får egna bloggar till att göra det istället?! Sounds good?
 
Napa var sjukt grymt, har tusentals bilder jag vill visa! Sedan har jag bara jobbat, träffat kompisar, varit med Adam, firat grymt midsommar och så vidare sedan jag kom hem!
Nu ska jag snart bege mig till Malmö och (äntligen) bli klar med Friskisutbildningen! På söndag är jag redo att påbörja det grymmaste passet någonsin.
 
Förresten, vad i helvete har hänt med blogg.se? Det går ju inte att komma åt att fixa design, inställningar eller någon sån skit? Blä vad jag tycker illa om detta.
 
Ha det grymt nu i Uddevalla alla ni, så hör jag troligen av mig här när jag kommer hem! Goodbyyye / Sarisen

Kommentarer
Postat av: Elin

Att ni två skriver om olika saker gör bara bloggen bättre tycker jag! Men bestämmer ni er för att ''skiljas åt'' så tycker jag någon av er ska behålla den här bloggen och den andra starta ny :)Bra blogg!

2012-06-26 @ 18:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0