man on fire

Har varit sämst på att blogga de senaste dagarna.. Men har haft fullt upp. En "kort" sammanfattning då:
I torsdags sov Lina hos mig, vi myste sönder, vaknade tidigt på lördagen och firade midsommar med champagnefrukost, midsommarlunch osv. På kvällen bar det iväg för lite festligheter (berättar mer senare).
I lördags tog jag det lugnt hemma, var ute och promenerade, käkade lite pizza och blev sedan hjärtekrossad. Grät i några timmar (tyvärr är jag en redig lipsill), promenerade ner till stan i spöregnet mitt i natten och åkte sedan hemåt i en random killes bil. Läskigt
Idag har jag jobbat, och varit allmänt "off". Dock har dagen endå varit soft! Har blivit galet bra på att ta skit! (om jag får säga det själv)
 
Sara meddelade även mig att hon vill sluta blogga helt. Vet dock inte hur vi skall lösa detta? Då jag ÄLSKAR denna blogg... Om jag kanske skall byta namn på den? Eller starta en ny? Egen?.... Men då försvinner alla gamla inlägg..... Nja, tål att tänkas på ett tag till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0