måndag


Hallå där!
Haft en härlig helg med mina vänner och jobb. I fredags kikade jag ju balen, och sedan bar det av på fest med mina favorittjejer. Lördagen jobbade jag, sedan hade vi lite melodifestivaltittande hemma med Cornelia och Emma. Så fräckt att Sverige vann!! Igår var det ju morsdag också, hann dock inte fira mamma någonting eftersom jag jobbade hela dagen och var helt död när jag kom hem. Får kompensera någon annan dag.
Idag är det måndag, och har varit ledig. Så skönt. Dock har jag inte gjort så mycket.. Kikar serier, sjungit, promenerat, softat, myst och ätit. Helt okej.

Nu ska jag ta en supersnabb powernap, sedan skall jag plugga hela natten. FYFAN för skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0