mum's crib




Har inte så värst mycket för mig just nu (där ljög jag). Men tänkte smita iväg från lite sysslor och plugg och visar därför lite av mammas crib.
För er som inte känner mig så är min mamma lite speciell haha. Hon är en liten bohem-nörd som studerat meditation är lite halvbuddist som samlar på alla möjliga saker och VÄGRAR slänga. Därför är lägenheten smockad med massa småprylar, tavlor, ljus, kuddar, färger och mönster. Men det är mysigt.
Helt annorlunda från pappas lya, där allt är "kallt" i modern tappning med stora ytor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta om din familj, har du syskon? halv syskon eller hur ser din familj ut? du är så snygg klara!!

2012-05-15 @ 23:05:13
Postat av: J

Hon har berättat om det tusen gånger ! Du får väl leta upp det !!'

2012-05-16 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0