stuff you didn't know

  • faller sjukt hårt för killar med snygga röster! blir seriöst knäsvag
  • är beroende utav lipsyl. kan inte somna utan det
  • har ALDRIG varit nöjd över min kropp, hur mycket jag än tränat
  • är pappas lilla flicka
  • när min hund Hugo dog i somras blev jag totalt förkrossad. värsta jag varit med om, och gråter fortfarande över honom ibland
  • har jättesvårt för matte, kemi, ekonomi och samhällsämnen. men glider igenom bild, musik, teater, foto, psykologi, data osv.
  • är den sämsta dansaren någonsin. kan verkligen inte röra mig snyggt
  • är klumpigast på jorden, och tror seriöst att det kommer bli min död någon gång
  • har svårt att få skrattanfall med folk jag inte är jättenära vän med. men när jag väl får det kan jag inte sluta...och kan skratta för mig själv i dagar när jag tänker tillbaka på det
  • och sist men inte minst....KISSAR 121834816419471 gånger om dagen. sjukaste kissaren som finns helt enkelt


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju hur fin kropp som helst tjejen!! va stolt över den! :)

2012-05-31 @ 00:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0