andra gången gillt

suttit och snackat med emma på skype i en halvtimma nu, stackarn som är fast i boston pga snöstorm innan hon kommer fram till sin paradisö.

idag har jag och klara vart på torp och shoppat julklappar, jag blev nästan klar med alla! det var mysigt, jäkligt mycket folk bara, men kul att man träffade en del som man kände.
efter torp åkte vi hem till klara och åt lite mat och packade in julklapparna, sen tog vi bussen ner till stan. fast bussjäveln var försenad så 17.25 var vi fortfarande vid kurveröd och bion (AVATAR!!) började 17.30. strax efter bion började var vi nere på kampenhof och var tvungna att springa in på willys, sen rusade vi upp till bion och köpte biljetter och smög in. bara en kvart för sena, men det gjorde ingenting för den hade typ nyss börjat.
fyyyyyyy faaaaaaan vad bra den är!! älskar den! andra gången gillt, känns bra. lika bra denna gången också, hehe.

nu ska jag snart sätta mig och kolla på bridget jones dagbok, emma tipsade om en grym sida som man kan söka på film och kolla på dom online gratis, avatar fanns till och med där! helt sjukt bra.

puss på detta, skriver kanske sen!
sara


Kommentarer
Postat av: linnea

va hette sidan saaaaaaaaaaara ? :D<3

2009-12-22 @ 18:07:01
Postat av: saris

sv: http://tvshack.net/ :D

2009-12-23 @ 13:07:39
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0