dagen före dopparedan.


jag känner för att skriva av mig.
först och främst vill jag säga att det är något fel med mig idag...vaknade 4 på natten, och kunde knappt somna om, INTE bra!! sedan har jag mått dåligt, haft feber och huvudverk hela dagen..
dock har jag haft en mycket mysig dag med lovisa, ska träffa na' igen till helgen också!
iallafall, kom hem hit runt halv 7 och har sovit på soffan tills nu....slöseri med tid må jag säga!! för jag mår då fan inte bättre av sömn just nu, känner mig bara äcklig och lat! BLÄÄ!
och imorgon är det julafton!! kan ni fatta??!?! för det kan inte jag!! när man var liten var julafton det enda man såg fram emot typ, allt var så kul, julklapparna, kalle-anka och allt! men jag känner inte så längre, och det gör mig ledsen! för varje år som går så blir jag mindre och mindre "intresserad"...
aja, creds till er som orkat läsa igenom detta!

ha en god jul!!!! kanske skriver ett litet inlägg imorgon, men kan inget lova!
borde leta reda på min kamera också...så jag kan uppdatera med bilder från julafton.

peace

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:D

2009-12-23 @ 22:52:09
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, det där får mig att tänka på en sak som din mamma och hennes kompis gjorde en gång när vi var grannar! ^^<33

2009-12-24 @ 22:34:40
Postat av: Anonym

//Angelica

2009-12-24 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0