donewithmyworkdentistbigbednightynight.


lite gammal bild. men whatever, bilder piggar upp inläggen. hihi
phuu, äntligen klar med mitt arbete. jävligt kort blev det dock. undrar hur det går på detta. blir säker g bara. deppigt i så fall :( aja men vad kan man göra?
ska strax borsta tänderna och sen lägga mig i min obekväma säng. måste verkligen köpa en ny. jag ryms fan inte i den längre! vill ha en stooooooooor dubbelsäng!!
påtal om tänder...jag funderar på att ringa min tandläkare och skaffa mig en såndära tandställning som man har på nätterna. hade det ett halvår förr, förjävla jobbigt. men fina tänder får man. har haft en sån man har i gommen också, AS bra. dom syns inte och känns inte. men men...får se hur jag gör med det. glömmer alltid allting jag bör göra!
haha nu vet ni.
gonatt gullepluttisar, nana sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0