+++









kom nästan precis hem från underdunderbara josephine där jag, hon, johan och frida sov inatt. eller ah, så mycket sova blev det inte precis tyvärr. känner att jag kanske borde sova lite snart, efter vi pyntat granen.

vi hade det allmänt gött igår/idag och kollade först på komedi och sedan skräckis. väntade tills det var svinmörkt ute innan vi satte på skräckfilmen, drag me to hell. fyfan, jag kände mig inte sugen på att kolla, sjukt rädd var jag (vi..). fast det var bland de konstigaste filmer jag sett, ibland skrek vi för vi var så jäkla rädda, ibland skrattade vi så vi höll på att dö för det var så jädrans fult. men ah.. den var bra.

vi somnade runt 6 tror jag? vaknade runt 11 igen och käkade frukost, sen åkte hem.
något vi kom på igår (idag?) runt 2 var att det är fan julafton imorgon!! känns inte som jul.. eller det kanske bara är jag.

ska gå och pynta granen nu, pöss

Kommentarer
Postat av: jossa the only one!

Helt underbar kväll! Måste göras om baby! <3

2009-12-23 @ 14:33:08
Postat av: saris

sv: ohja!! absolut, vi ses när du kommer hem från skåne tycker jag! :D och skapa nya minnen vi kan berätta för alla heheh (/) <3

2009-12-23 @ 14:55:36
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: jossa the only one!

det tycker jag låter som en underbart bra ide !! :D <3

2009-12-23 @ 17:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0