f

mycket go dag igår med först shopping i göteborg med fillepille, sen sova hos min klaris.
i göteborg köpte jag en tröja från monki, något tröjskit från ginatricot + trosor och nyårsklänning (ÄNTLIGEN!). fille köpte sig skor, väska och en nyårsklänning hon med. mysig dag, jag var hemma lite efter sex, åkte nästan direkt till klara.
hennes lillasyster ebba beordrade oss att slinga hennes hår, eller ah, det skötte klara. jag satt bara och kollade på. resultatet? jaa. det syntes att hon hade slingat håret i alla fall! stackars ebba, som klara torterade henne.

sen kollade vi på de två senaste harry potter filmerna på blu-ray, grymt vare! sen somnade vi någon gång runt 2 kanske.
och nu är jag hemma, har nyss duschat och ska snart vara med jesper. gott gott.

pöss




tortyr. right ebba?


Kommentarer
Postat av: Hannah

Frågestund! Kika gärna in på min blogg och ställ en fråga, så svarar jag så gott jag kan.. hihi :)

2009-12-27 @ 15:00:51
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: ebba g

bild på din klänning :D?

puss o kram !!!!

2009-12-27 @ 16:16:47
Postat av: daniella

haha ah precis :D

vad ska du göra i veckan då?

2009-12-27 @ 16:34:53
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0