HAHA

kom nyss hem från jesper hihi, såg att klara lagt ut två nya roliga inlägg! eller det första med bilden på henne och våran favvokille i "jizz in my pants"-låten var ju grymt kul. andra bilden var mest söt, fattar inte vad vi gör? jag biter på hennes finger innan vi ska sova? haha yes...

men puss på klara min underbara, för hon är så otroligt BÄST! alla behöver ha en kompis som henne, fattar inte hur lyckligt lottad jag är egentligen.. men vi hör ihop helt enkelt, och det är så det ska vara. jag älskar dig klara!!!!!! / din saris analis

nu ska jag skriva klart läsloggen som vi ska lämna in imorron, sedan sovilova! natti / sariiis

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag såg ditt svar på kommentar precis. jag förstår inte? jag har inte kommenterat något. :S

2009-11-11 @ 21:41:01
URL: http://lovisagottlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0