heyoh


tjenna!
sitter i saras rum och tjillar medan hon packar det sista innan vi ska dra oss ner till stationen. är fortfarande lite sjuk, fast febern är iallafall borta! och det är ju bra det.
kan erkänna att jag har ytttepyttelite resefeber. detta är liksom första gången jag är iväg HELT SJÄLV. men om vi klarar denna resan utan problem och sköter oss så sa pappi att det inte kommer vara något problem med att släppa iväg mig och sara SJÄLVA till usa i 3 veckor i sommar (eller nästa sommar). fattar ni hur fucking lyckligt lottade vi är !??!!??! nej, jag tror inte det!!!!!!!!!!

var ju nere på öppna hus med pappa förut också, tittade lite på spint. det verkar super intressant. samhäll fast på engelska liksom...men aja, vi får se vad jag väljer. har ju ett bra tag på mig att bestämma .

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0