homestudyday.


vaknade upp klockan halv 7. trevligt värre...not. min hals har irriterat mig något fruktansvärt hela natten. ska ringa och beställa en tid på vårdcentralen lite senare...får gå dit och kolla om det är halsfluss eller något liknande.
idag är det hemstudiedag, så jag har en massa jobb som ska göras. så det borde jag sätta igång med NU.
var nere på skolan en sväng förut också, för att göra en hörförståelse på tyska...gick till lindex efter det och hittade ett sjukt snyggt linne. det hänger nog med mig hem imorgon...fast borde kanske spara pengar till stockholm som vi ska till om 2 veckor !!! fyfan vad jag längtar !!!!
vi kommer bo ENSAMMA i en etta i en hel jävla vecka ! kan ni fatta hur kul vi kommer ha eller ?!

nu ska jag sluta tråka ut er. ha det bäst ! / klaris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0