it's what you do to me

kan inte påstå att jag har ansträngt mig jättemycket med kemin, men får läsa igenom det imorgon igen och hoppas på det bästa helt enkelt.
klara hälsar att hon inte kan blogga eftersom hon inte vågar gå nära datorer plus att hon pluggar. som straff lägger jag ut en as sexig bild på henne. puss på det och att min man ska bli som henne när jag blir vuxen hehe. alltså att man inte tröttnar på varann etc etc.

säger godnatt även fast jag vet att jag inte kommer somna försen vid 12 som vanligt ändå menmen...puss


p.s. den som räknar rätt hur många dubbelhakor får en kaka. yum


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha en kaka

2009-11-04 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0