Klara in stockholm.

tjänna som vi säger här i stockholm.
sitter och tjillar lite vid datorn medan sara sitter och läser cosmo vid matbordet. vi har nyss käkat lite middag, duktiga gubbar är vi som gör allting själva.... typ färdig potatissallad och klyckling.
tänkte att ni alla saknar mig/oss så mycket så att ni ska få en liten bildbomp på snygga mig... bra va?
i alla fall...så har jag beställt klipp och sling tid tills imorgon. så när vi kommer hem kommer jag att se HELT annorlunda ut ! wiie. vet dock inte hur jag ska göra än, men inget "fjortis" aktigt iallafall.
vi hade egentligen planerat att lägga ut en videoinlägg...AS ROLIGT...vi ligger i sängen sjukt sletna och fula mittinatten och babblar på som små presidenter...men sara ville tydligen inte offra sig så mycket idag. så det får väll bli en annan gång, hehe.
nu ska vi ta och plugga lite. sen blire väll till att försöka återskapa ett roligt och tufft inlägg som kan hämna här imorgon...
BTW så hatar jag när naglar bruts av!!!!!!! typ alla mina har gjort detta denna veckan...förjävla jobbigt, speciellt när jag hade så fina och långa...

nu börjar detta inlägget bli för långt. så jag lägger in ett till om någon sekund. baj baj / klaris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0