LITEALLTMÖJLIGTINLÄGG.


mummmmms, vill bara äta upp honom !!!!!!!!!!!
jag är på superbra humör! blir det av att lyssna på min nya favoritlåt : don't stop belevin'.
sjukt sjuk är jag. snuvar som fan, har lite smått feber och nyser 24/7. var en sväng på skolan imorse på musik"träning". super mysigt. älskar musik. fattar inte hur jag ska klara mig utan det när jag slutar musikklassen. jag kommer gå under!
har nyss suttit och kollat på grease, hatar egentligen den filmen, men det var ett bra tag sen ajg såg den...så tänkte att det var dags.
senare ikväll ska jag nog dra hem till saris, vi ska slappa och friska till oss och kolla på hundratals braiga filmer....som: dagboken, moulin rouge, blå lagunen osv. mina favoritfilmer, hihi.
ska försöka vara lite duktig om en stund, göra lite "läxor". eller ah, försöka läsa ut min engelska bok...skit tjock är den! speciellt för mig som ALDRIG läser. har helt ärligt bara läst 2 böcker i hela mitt liv. och de hade med skolan å göra. wierd eller vad?
i alla fall så är det new moon jag läser nu...ganska bra faktiskt. men engelska liksom....hur ska jag orka....
jaja, nu känns det som att detta inlägget börjar bli lite för långt.
vi hörs säkert senare.
puss från the happy one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0