this is why we're hot



vaknade upp bredvid klara idag. oh så mysigt. vi gick till sandersdalsskolan och tog svininfluensansprutan. jag kände ingenting alls hehe, men klara dog typ.. jävligt härligt ändå, att jag inte mådde dåligt eller någonting hihi.
sedan var det gymnasiemässa som det var sjukligt mycket folk på.. det har varit galet mycket sånt idag, om gymnasiet.. jag funderar på antingen samhäll - agneberg, estet, musik - sinclair eller musik - plusgymnasiet. beslutsångest!!! illa illa.

nu ska jag kanske plugga? haha det behöver jag. annars ska jag väl kolla film eller något. imorgon blir det prao igen på jammi, kuuuuul.

kjam sara


Kommentarer
Postat av: voldermort

HAHAHAHHA dom dära benen ser ut att tillhöra en nyfödd unge....duvet sådär blå/lila, blöta och äckliga !!!

2009-11-17 @ 21:57:52
Postat av: saris

sv: HAHAHAHAHAHAAHHA det är änna lite meningen!! (/)

2009-11-18 @ 13:38:39
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0