torsdagar är rätt goa ändå

har varit hemma en stund, gick på teatern ändå. skulle egentligen gå dit bara för att sluta, men sen blev teaterläraren ann-marie så glad och förvånad när hon såg mig så ah...
"ååå, sara är du här? vad kul och se dig, jag trodde du hade slutat!"
så jag stannade kvar.

har varit en rätt så go dag annars, dagen började bra när jag bara fick två fel på diagnosen och mattegenierna anna och henke fick fem fel, moahaha...
annars satt jag, anna och jakob och pratade oss igenom resten av lektionen. dagen i helhet har varit go.
förutom tacosen, som klara var avis på och alla hade sett fram emot, den var mindre lyckad.
köttfärsen såg ut som bajs och brödet var typ blött. men jag fattar, vi är typ mer än 600 pers på skolan så..

skriver nog mer senare / saris


jag och jakob på matten. mm hans hår luktade gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0