det jag aldrig kommer glömma.




kom nyss från en kort men underbar "biokväll" hehe. high school musical filmen, bästa versionen någonsin.
först minglade vi massa goa tjejer vid chipsskålen, träffade gammalt folk och sedan blev det filmdags.
jag satt bredvid camilla och freja. gud vad nervösa vi var, tänk att nu fem månader senare skulle vi äntligen få se hur vi var och allt såg ut.

det var galet, vi skrek och grät under hela filmen. det var grymt kul att se det från en publikvinkel.
det var sjukt så mycket man hade glömt bort och som jag märkte att jag saknade! ojojoj. något jag aldrig kommer glömma. gaaaaaaaaaaassssssshhhhhhhhhh, vill bara göra om det om och om igen!!

PUSS PÅ MUSIKALEN, ÄLSKAR DET

/ sharpay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0