et fingers . . .

jag märkte nyss att jag har underliga fingrar . . . lite lika han dära ET:s


k

Kommentarer
Postat av: linaaaaaa :D

älskar eran blogg tjejor! :D:D jag kom på ett smart tips till er :D ni kan ju typ göra så att ni gör två kategorier som ni döper den ena till klara och sen andra till sara, som ni lägger varje inlägg ni gör i var sig kategori :D så kan man bara trycka på typ "klara" kategorin och så får man upp alla inlägg just klara har skrivit :D ett tips bara, för att göra allt lite enklare :D<3 älskar er !

2009-10-06 @ 18:47:01
URL: http://lillalina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det som är så konstigt med fingrarna? piano fingrari sånna fall

2009-10-06 @ 19:23:39
Postat av: saris

sv: fyfan vad läskigt, jag tänkte precis på det!!! :o men det var smaaaaart lina :D det kan vi nog göra, hihi ! we LOVE you! <3

2009-10-06 @ 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0