GRANNEN

kom nyss hem från jossa där jag varit i några timmar nu. vi ju grannar nu, så får passa på att vara där när hon bor bara några meter ifrån mig hihi! vi har suttit hemma hos henne och snackat om allt möjligt och käkat upp hennes chipspåse hon hade fått av sin käre broder.
efter vi ätit halva påsen kom hon på att hon ville pröva och värma dem i ugnen, eftersom då skulle de tydligen vara mycket godare och smaka som om de vore nygjorda. eftersom chips är tydligen flera månader gamla när de börjar säljas i butik? hmm. aja, men vi värmde dem i alla fall och det smakade supergott! fast brände mig ibland på några chips, det kändes lite skumt... sjukt mysigt var det där, och det lär inte bli sista gången jag besöker henne hehe.


bild på matilda, mig, jossa och johanna i somras, i bovall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0