hemma nu.

och har nyss ätit pannkakor gjorda av våffelsmet? usch, det var inget vidare.

jag mötte klara i staden, sedan cyklade vi till strandpromenaden. när vi suttit och fryst ihjäl ute vid hopptornet en stund cyklade vi vidare till emaus. galet längesen man var där och det var så sjukt mysigt!! sen åkte vi i päronet och mådde dåligt som fan. så vi satt i typ en kvart och kollade på en barnfamilj som åkte i det. vi kom på att vi såg så störda ut när vi satt där och stirrade, så vi åkte ner till stan och köpte chokladboll. precis när vi drog från emaus så började det ösregna och vi blev blöta och kalla som fasen.
men nu sitter jag här i mitt varma härliga rum med min rosa badrock och myser. blir väl plugga som gäller sen. usch, franskaprov och no-inlämningsuppgift nästa vecka. dööööööö

saris




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0