i gotta feeling


sitter och lyssnar på en galet bra låt med black eyed peas. lite gammal kanske, men jag tröttnar aldrig på bra låtar. fast jo, ibland kan jag ha tjatat ut dem eftersom jag lyssnar om och om och om igen om det är en bra låt, hehe..

denna kväll har bestått av simpsons, godis, twister spelet, mycket skratt hihi och ett roligt kortspel. sex regler tror jag det hette? haha. det slutade med att både klara och adam satt i underkläder och anton hade på sig mitt linne och klaras tröja och jag hade på mig tre sockar. kul kul.

ska snart sova hade jag tänkt mig, fast blev väldigt sugen på bullar... men det får bli imorgon när det är ljust ute, för nu vågar jag inte gå ner i källaren och hämta dem haha! så natti natti, puss saris analis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0