kan apor runka?

hade nyss en vääääldigt intressant diskussion med familjen miller vid matbordet.

jag började berätta om min kompis hund och hans lilla röda snopp, och att han kom på mattan en gång, och då frågar klaras pappa om den runkade! hahahaha oj vad vi dog lite ganska mycket....... speciellt klara.
sedan fortsatte vi prata massor om hur djur onanerar osv osv, klara kommer på att apor måste ju kunna runka? kan de verkligen det? hade jag väldigt gärna vilja se. vi bestämde oss för att söka på google sen (där finns allt), men nu ska jag sticka upp och kolla klart på filmen som klara nog redan börjat kolla på.

puss så länge / sara


Kommentarer
Postat av: Freja

APOR KAN RUNKA! Jag har sett det med egna ögon :DD

2009-10-24 @ 22:20:17
Postat av: saris och klaris

sv: VI MED NU!! :|

2009-10-24 @ 22:32:16
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0