något ni inte visste om kamratstödjarfotot


1. klara är inte alls så kort, hon böjer sig ner för att verka lika dvärgig (finns det ens ett ord som heter så?) som mig. egentligen är hon typ en decimeter längre än mig haha...

2. jag gör egentligen också till mig, men lyckas inte. jag skrattade som fan så hann inte göra dubbelhaka. men blev ganska ful ändå sådet var väl lyckat. så jag är inte seriös som många tror.

3. det ser ut som klara har brunt hår? men icke, det är hennes vrålsnygga utväxt som vi bådar diggar hårt. man kan även skymta min bruna rand mitt i skallen.

4. jag var rädd för hon som tog kortet, så jag vågade inte göra mig så muppig som jag egentligen kan. hon såg så läskigt arg ut på oss när vi stod där uppe och skrattade.

5. klara är sten seriös. hon ser alltid ut så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0