fullt upp

vi har fyra kommande prov, två denna vecka. hemkunskap imorgon och matteprov på torsdag, för de som ville veta. och här sitter jag och skriver blogginlägg haha.
pratade nyss med klaris i en halvtimme, hon ringde lägligt eftersom jag bara satt vid köksbordet och stirrade på det feta häftet vi ska kunna tills imorgon som jag inte kan någonting på. vi pratade om absolut INGENTING tills nu då jag sa att jag var tvungen att plugga. stackars klara som har två prov imorgon eftersom hon var borta förra veckan.

idag gick vi i skolan halva dagen, sen var det orientering direkt efter lunch! jag och klara fick en ganska trög start, men till slut kom vi igång hehe. vi kom i mål med tiden 1.10, trots min dåliga kondis, den gången jag sprang in i ett träsk och skrek som attan, de gånger jag halkat och ramlat (!), alla skrapsår och senvägar.  vi sprang in i mål med förstörda ben och smutsiga kläder, men det var det värt!

nä men nu får jag faktiskt skärpa mig, måste verkligen plugga. puss

saris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0