hej jag hatar att plugga! /klara

klara hälsar att hon inte kan blogga eftersom hon ska plugga plugga plugga den pluggisen. fast hon kommer ändå ingenstans. nu sa hon att hon hoppas att det finns miniräknare på provet. och nu berättar hon att provet bara kommer vara 50 minuter, så vi måste skynda oss med uppgifterna. nu säger hon att hon tyyyyp fattar tärningarna i matten. jag fattar ingenting.
han där killen som förklarade det för oss, schpäääään. han sög, säger hon. så vi fattar ingenting.

nu skrattar hon för att jag berättade att jag skrev ner allt. nu sa hon att jag var en tönt och att jag inte skulle skriva ner det. och att jag inte har ett liv. så snäll.
nu läste jag upp allt. hon skrattade och sa att det var fult och att hon ska läsa det sen.
nu svär hon och säger att hon inte är bra på medelvärde. pinsam tystnad.

nu berättar hon om NÅGON som kom hem idag, och att NÅGON har en present till henne. nu hörde hon att jag skrev ner det. hahahaha jag har no life.

vet ni vad klara hittade nyss? en lapp där hon skrivit ner mary-kate och ashley olsens adress! caaaaarebox klara.

aja, men jag märker att detta inlägget inte blir så jättekul att läsa förutom mig och klara. så bäst att återgå till pluggandet. puss saris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0