THE HULK.


har haft en underbart soft dag på jobbet idag. helt lagom med folk och lugnt tempo, aah underbart.
tänkte även nyttja denna lugnhet ikväll så satte därför på mig en ansiktsmask nyss, grym är den!! luktar barrskog, renar huden på djupet och får en att bli lite pömsig!
om en stund ska jag krypa ner i soffan med en stort duntäcke och massa kuddar och somna där, ÄLSKAR att sova i soffor..sedan blir det en liten tripp till varberg imorgon som sarisen redan nämnt!

puss på er mina söta korvar!

uppdate: ser ni att jag har samma ögonfärg som the hulk-masken?! hur fräckt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste hulken som finns! :)

2010-08-17 @ 23:00:49
Postat av: sandraa.

hur många veckor jobbar ni på sommaren ?:)

2010-08-17 @ 23:48:05
URL: http://maahalkita.blogg.se/
Postat av: klara

sv: till anonym, tack så mycket!! :)

till sandra, vi jobbar alla veckor under sommaren. dock inte varje dag. vi kommer även jobba lite helger nu när skolan är igång! :)

2010-08-18 @ 22:18:46
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0