en lyckad brud i lyxsförpackning.

just nu läser ni något som kanske en av världens mest misslyckade människor skriver...
träningen gick sjukt bra, allt gled på fin fint, duschen var varm å go, och promenaden hem från friskis var inte allt för tung....FÖRÄNNS....DOM DOM DOM....jag glider ner för backen i 90 km/h, flyger upp en meter i luften och landar på en stor isfläck med högra skinkan! trots detta kommer jag inte heller upp, utan är sittandes där med en oändlig verk i ca 5 min!!
när jag äntligen kommit upp på fötter, och har stapplat mig fram några meter möts jag av en bil, och mina otroliga "reflexer" säger mig att bilen vill meja ner mig...då får jag syn på närmsta snödriva, och tänker slänga mig (för att inte bli nermejad...) men just innan jag når snöhögen upptäcker jag att en stor isfläck placerat sig där...och än en gång far jag upp i luften och landar på samma skinka!

HEJ BLÅMÄRKE säger jag bara!!

tjarå

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah, det ironiska är att du , vid förra inlägget avslutade det med " puss på rumpen" hahaha. !

2010-02-09 @ 21:03:26
URL: http://www.sofiaad.devote.se
Postat av: klara

sv: hahahaha jafan det gjorde jag ju! sött att du lägger märke till sånt :)

2010-02-09 @ 21:18:34
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: malin

Hahahahahahahaha du är för go klara ! <3

2010-02-10 @ 16:11:31
URL: http://mlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0