G I

då har även min kära moder bestämt sig för att börja med GI-metoden, och jag ska faktiskt försöka hänka på !
så, tro det eller ej, här sitter jag och äter värsta fröbrödet som jag blev dundermätt på och youghurt med frön i HAHA.. låter inte som mig, oh no.
och förresten så får man inte äta pasta, potatis eller sånt? det visste jag ju redan, men JUICE FÅR MAN INTE DRCKA!! jag kommer dö, för jag lever typ på juice!! kommer bli hemskt. men får smyga med juicen hehe.....

kan skriva igen om ett tag hur det gick. förvänta er inte på annat än dåligt hehe.
/saro

Kommentarer
Postat av: klara

DU SKA INTE DRICKA JUICE!! ska ha sån jävla koll på dig gummsi !!!! moahhahahah

2010-02-07 @ 20:31:06
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0