hur ska detta sluta?

tjenare gosar!
ligger i soffan med min broders dator. han var så snäll och lånade ut den till mig. längtar som fan tills jag får MIN!
håller på att försöka läsa ut min bok, och jag ska då säga att det inte går bra alls. bok-resentionen skall vara klar imorgon..och jag har mer än 50 sidor kvar att läsa. hello liksom, hur ska detta sluta?
vet att de senaste inläggen har varit jävligt tråkiga pga av litet utbud av bilder. men det skall bli ändring på detta! måste bara se till att hitta min borttappade kamera först! lättare sagt än gjort...

back to the book. vi hörs! / k


Kommentarer
Postat av: emme

vadd ska du göra imorgon ? :);:)

2010-02-18 @ 20:47:09
Postat av: anna s

trååååkiggggggggggggggggg bloggggg !!!!!!!!!!!!

2010-02-18 @ 21:10:16
Postat av: klara

sv: till emme. jag ska chilla med sara tror jag! själv? :)

till "anna s" läs den inte då!...

2010-02-18 @ 21:25:22
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0