a lovely night in turkey


a lovely night in turkey!
gó morgon på er alla!
sitter här som en mupp och försöker plugga in lite styff om första världskriget. men det går ju inte allt för bra! det fastnar aldrig!! och det gör mig ursinnig...
påtal om ingenting, så börjar jag bli fet! (visst, kalla mig "fjortis" som säger så...men det är faktiskt sant!). måste åtminstonde lagt på mig 2 kilo fett det senaste...MÅSTE verkligen börja träna igen! redan imorgon ska jag starta!! (om det nu finns någon bra träning dvs)

latero

Kommentarer
Postat av: saris

JAG HÄNGER MED!!!!!!!! JAG ÄR OCKSÅ TJOCK NU :( MÅSTE TRÄNA ...............

2010-01-06 @ 13:16:22
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0